Hae stipendiä Oulun Plussa –seminaariin, jossa puhutaan brändistä

12.06.2020 | 11:39

Brändi ei ole ikuinen, vaan esimerkiksi muutokset toimintaympäristössä voivat kiillottaa tai mustata organisaation maineen ja julkisuuskuvan. Onko brändeille olemassa luovaa tuhoa? kysyy Oulun kauppakorkeakoulun brändimarkkinoinnin professori Saila Saraniemi ProComin ja Tiedetoimittajain liiton yhteisessä Oulun Plussa -viestintätapahtumassa torstaina 10. syyskuuta.

 

ProComin perinteisessä Oulun Plussa -tapahtumassa on tänä vuonna yhteistyökumppanina Suomen tiedetoimittajain liitto. Brändäys on tapahtuman teema, mutta sitä tarkastellaan myös journalismin näkökulmasta. Päivän aikana ääneen pääsevätkin niin ammattiviestijät, journalistit kuin markkinoinnin asiantuntijat.

Liiton jäsenet voivat hakea stipendiä joko paikan päälle Ouluun tai livestriimin katseluoikeutta.

Oulu-stipendi (n. 10 kpl) sisältää osanottomaksun sekä matkakulut kuittien mukaan (max 220 euroa). Striimi-stipendi (n. 15 kpl) sisältää livestriimi-tunnukset (+tallenteen).

Merkitse hakulomakkeeseen, kumpaa stipendiä haet. Stipendit kustannetaan valtaosin Kopiosto-korvauksilla.

Perustele, miksi haet stipendiä ja kerro toiminnastasi tiedeviestinnässä. Kaikille hakijoille ilmoitetaan 2.7. mennessä, ja stipendin saajat saavat samalla ilmoittautumisohjeet.

 

Haku päättyy su 28.6.20 – HAKULOMAKE on avoinna tässä osoitteessa

 

SYKSYLLÄ 2020 OULUN VIESTINTÄTAPAHTUMA PLUSSA KESKITTYY BRÄNDIIN!

Tapahtumassa kuullaan ajankohtaista asiaa brändeistä, kriiseistä ja median murroksesta sekä keskustellaan organisaatioiden maineeseen vaikuttavista epävarmuustekijöistä.

Tapahtuma on räätälöity viestijöille, toimittajille, brändiasiantuntijoille ja organisaation kehittämisestä ja strategiatyöstä, markkinoinnista ja organisaation maineesta vastaaville asiantuntijoille.

Tapahtuman toteuttavat yhteistyössä ProCom ja Suomen tiedetoimittajain liitto.

 

LINKKI tapahtuman nettisivuille

 

Ohjelma ja aikataulu

Aika: torstai 10.9.2020
Paikka: Lapland Hotel Oulu, Kirkkokatu 3, Oulu & etäosallistumismahdollisuus

 

9.30 Ilmoittautuminen, aamiaista ja verkottumista

10.00 TERVETULOA

toimitusjohtaja Elina Melgin, ProCom ja pääsihteeri Ulla Järvi, Tiedetoimittajain liitto

10.10 KEYNOTE: MITEN VERKOSTON JÄNNITTEET JA TOIMINTAYMPÄRISTÖN RISTIRIITAISETKIN MUUTOKSET VAIKUTTAVAT BRÄNDIIN? ONKO BRÄNDEILLE OLEMASSA LUOVAA TUHOA?

professori, brändimarkkinointi Saila Saraniemi, Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu

11.00 MAKSETTUA VAI PERINTEISTÄ MEDIAA? – KESKUSTELU JOURNALISTISESTA SISÄLLÖSTÄ BRÄNDIN TOIMITTAMANA

Oulun kirjeenvaihtaja Heli Koppelo, MustRead
viestintäjohtaja Mikko Salmi, Oulun kaupunki
liiketoimintajohtaja, digi- ja sisältömarkkinointi,  Karoliina Haikonen, Kaleva Media

Keskustelun vetäjänä Ulla Järvi, Tiedetoimittajain liitto

12.00 Lounas

13.00 MINÄKÖ BRÄNDI? ASIANTUNTIJA VIESTIJÄNÄ

LinkedIn-asiantuntija, sekä sosiaalisen rekrytoinnin ja työnantajamielikuvan kouluttaja Tom Laine

13.45 MAINE JA BRÄNDI VIRANOMAISVIESTINNÄSSÄ – CASE OULUN POLIISI

Sari Karhu, viestintäasiantuntija, Oulun poliisi

14.30 Kahvi

15.00 BRÄNDI, NÄKYVYYS JA MARKKINOINTI KASVUN VAUHDITTAJANA

toimitusjohtaja Mikko Haapala, Rollock

15.40 TANSSILLA TUNNETUKSI – LUOKO OULUN AMK:N TANSSINOPETTAJAKOULUTUS TÄHTIÄ SUOMEN VIIHDETAIVAALLE?

tanssinopettajan tutkinto-ohjelman tiimipäällikkö Anssi Kirkonpelto, OAMK

16.15 PÄIVÄN YHTEENVETO

16.30 Siirtyminen iltatilaisuuteen

17.30-19 Verkostoitumistilaisuus ja cocktailit, isäntänä Oulun kaupunki

19 Päivä päättyy