LISÄÄ ETÄPAIKKOJA Oulun Plussa -seminaariin, jossa puhutaan brändistä 10.9.

20.08.2020 | 2:26

Suomen tiedetoimittajain liitto julistaa haettavaksi 250 euron arvoisia stipendejä Oulun Plussa -viestintätapahtumaan 10. syyskuuta. Stipendillä saat striimin katseluoikeuden.

 

Brändi ei ole ikuinen, vaan esimerkiksi muutokset toimintaympäristössä voivat kiillottaa tai mustata organisaation brändin. ProComin ja Tiedetoimittajain liiton yhteisen Oulun Plussa –viestintätapahtumassa torstaina 10.9. kuullaan tutkittua tietoa ja kokemuksia brändeistä, kriiseistä ja median murroksesta sekä keskustellaan organisaation maineeseen vaikuttavista epävarmuustekijöistä.

 

Päivän aikana ääneen pääsevät niin ammattiviestijät, journalistit kuin markkinoinnin asiantuntijat. Keynote-puhuja on Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun professori Saila Saraniemi– maan ainoa brändimarkkinointiin erikoistunut professori.

 

Tiedetoimittajain liiton jäsenet voivat hakea livestriimin katseluoikeutta.. Striimi-stipendi (n. 10 kpl) sisältää livestriimi-tunnukset (+tallenteen).

 

Perustele hakulomakkeelle, miksi haet stipendiä ja kerro toiminnastasi tiedeviestinnässä. Kaikille hakijoille ilmoitetaan 1.9. mennessä, ja stipendin saajat saavat samalla ilmoittautumisohjeet.

 

HUOMIOITHAN, että striimin katseluoikeus on 250 euron arvoinen, joten stipendihaussa toivomme hakijan myös sitoutuvan tähän monipuoliseen päivään.

 

Haku päättyy pe 28.8. klo 15

Lomake on avoinna TÄSSÄ osoitteessa

 

OULUN VIESTINTÄTAPAHTUMA PLUSSA KESKITTYY BRÄNDIIN!

Tapahtumassa kuullaan ajankohtaista asiaa brändeistä, kriiseistä ja median murroksesta sekä keskustellaan organisaatioiden maineeseen vaikuttavista epävarmuustekijöistä.

Tapahtuma on räätälöity viestijöille, toimittajille, brändiasiantuntijoille ja organisaation kehittämisestä ja strategiatyöstä, markkinoinnista ja organisaation maineesta vastaaville asiantuntijoille.

Tapahtuman toteuttavat yhteistyössä ProCom ja Suomen tiedetoimittajain liitto.

 

Aika: torstai 10.9.2020
Paikka: Lapland Hotel Oulu, Kirkkokatu 3, Oulu & etäosallistumismahdollisuus

 

 

OHJELMA JA AIKATAULU

 

9.30 Ilmoittautuminen, aamiaista ja verkottumista

10.00 TERVETULOA

toimitusjohtaja Elina Melgin, ProCom ja pääsihteeri Ulla Järvi, Tiedetoimittajain liitto

10.10 KEYNOTE: MITEN VERKOSTON JÄNNITTEET JA TOIMINTAYMPÄRISTÖN RISTIRIITAISETKIN MUUTOKSET VAIKUTTAVAT BRÄNDIIN? ONKO BRÄNDEILLE OLEMASSA LUOVAA TUHOA?

professori, brändimarkkinointi Saila Saraniemi, Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu

11.00 MAKSETTUA VAI PERINTEISTÄ MEDIAA? – KESKUSTELU JOURNALISTISESTA SISÄLLÖSTÄ BRÄNDIN TOIMITTAMANA

Oulun kirjeenvaihtaja Heli Koppelo, MustRead
viestintäjohtaja Mikko Salmi, Oulun kaupunki
liiketoimintajohtaja, digi- ja sisältömarkkinointi,  Karoliina Haikonen, Kaleva Media

Keskustelun vetäjänä Ulla Järvi, Tiedetoimittajain liitto

12.00 Lounas

13.00 MINÄKÖ BRÄNDI? ASIANTUNTIJA VIESTIJÄNÄ

LinkedIn-asiantuntija, sekä sosiaalisen rekrytoinnin ja työnantajamielikuvan kouluttaja Tom Laine

13.45 MAINE JA BRÄNDI VIRANOMAISVIESTINNÄSSÄ – CASE OULUN POLIISI

Sari Karhu, viestintäasiantuntija, Oulun poliisi

14.30 Kahvi

15.00 BRÄNDI, NÄKYVYYS JA MARKKINOINTI KASVUN VAUHDITTAJANA

toimitusjohtaja Mikko Haapala, Rollock

15.40 TANSSILLA TUNNETUKSI – LUOKO OULUN AMK:N TANSSINOPETTAJAKOULUTUS TÄHTIÄ SUOMEN VIIHDETAIVAALLE?

tanssinopettajan tutkinto-ohjelman tiimipäällikkö Anssi Kirkonpelto, OAMK

16.15 PÄIVÄN YHTEENVETO

16.30 Siirtyminen iltatilaisuuteen

17.30-19 Verkostoitumistilaisuus ja cocktailit, isäntänä Oulun kaupunki

19 Päivä päättyy