Suomen tiedetoimittajain liitto julistaa haettavaksi 250 euron arvoisia stipendejä Oulun Plussa -viestintätapahtumaan 10. syyskuuta. Stipendillä saat striimin katseluoikeuden.
Brändi ei ole ikuinen, vaan esimerkiksi muutokset toimintaympäristössä voivat kiillottaa tai mustata organisaation brändin. ProComin ja Tiedetoimittajain liiton yhteisen Oulun Plussa –viestintätapahtumassa torstaina 10.9. kuullaan tutkittua tietoa ja kokemuksia brändeistä, kriiseistä ja median murroksesta sekä keskustellaan organisaation maineeseen vaikuttavista epävarmuustekijöistä.
Päivän aikana ääneen pääsevät niin ammattiviestijät, journalistit kuin markkinoinnin asiantuntijat. Keynote-puhuja on Oulun yliopiston kauppakorkeakoulun professori Saila Saraniemi– maan ainoa brändimarkkinointiin erikoistunut professori.
Tiedetoimittajain liiton jäsenet voivat hakea livestriimin katseluoikeutta.. Striimi-stipendi (n. 10 kpl) sisältää livestriimi-tunnukset (+tallenteen).
Perustele hakulomakkeelle, miksi haet stipendiä ja kerro toiminnastasi tiedeviestinnässä. Kaikille hakijoille ilmoitetaan 1.9. mennessä, ja stipendin saajat saavat samalla ilmoittautumisohjeet.
HUOMIOITHAN, että striimin katseluoikeus on 250 euron arvoinen, joten stipendihaussa toivomme hakijan myös sitoutuvan tähän monipuoliseen päivään.
Haku päättyy pe 28.8. klo 15
Lomake on avoinna TÄSSÄ osoitteessa
OULUN VIESTINTÄTAPAHTUMA PLUSSA KESKITTYY BRÄNDIIN!
Tapahtumassa kuullaan ajankohtaista asiaa brändeistä, kriiseistä ja median murroksesta sekä keskustellaan organisaatioiden maineeseen vaikuttavista epävarmuustekijöistä.
Tapahtuma on räätälöity viestijöille, toimittajille, brändiasiantuntijoille ja organisaation kehittämisestä ja strategiatyöstä, markkinoinnista ja organisaation maineesta vastaaville asiantuntijoille.
Tapahtuman toteuttavat yhteistyössä ProCom ja Suomen tiedetoimittajain liitto.
Aika: torstai 10.9.2020
Paikka: Lapland Hotel Oulu, Kirkkokatu 3, Oulu & etäosallistumismahdollisuus
OHJELMA JA AIKATAULU
9.30 Ilmoittautuminen, aamiaista ja verkottumista
10.00 TERVETULOA
toimitusjohtaja Elina Melgin, ProCom ja pääsihteeri Ulla Järvi, Tiedetoimittajain liitto
10.10 KEYNOTE: MITEN VERKOSTON JÄNNITTEET JA TOIMINTAYMPÄRISTÖN RISTIRIITAISETKIN MUUTOKSET VAIKUTTAVAT BRÄNDIIN? ONKO BRÄNDEILLE OLEMASSA LUOVAA TUHOA?
professori, brändimarkkinointi Saila Saraniemi, Oulun yliopiston kauppakorkeakoulu
11.00 MAKSETTUA VAI PERINTEISTÄ MEDIAA? – KESKUSTELU JOURNALISTISESTA SISÄLLÖSTÄ BRÄNDIN TOIMITTAMANA
Oulun kirjeenvaihtaja Heli Koppelo, MustRead
viestintäjohtaja Mikko Salmi, Oulun kaupunki
liiketoimintajohtaja, digi- ja sisältömarkkinointi, Karoliina Haikonen, Kaleva Media
Keskustelun vetäjänä Ulla Järvi, Tiedetoimittajain liitto
12.00 Lounas
13.00 MINÄKÖ BRÄNDI? ASIANTUNTIJA VIESTIJÄNÄ
LinkedIn-asiantuntija, sekä sosiaalisen rekrytoinnin ja työnantajamielikuvan kouluttaja Tom Laine
13.45 MAINE JA BRÄNDI VIRANOMAISVIESTINNÄSSÄ – CASE OULUN POLIISI
Sari Karhu, viestintäasiantuntija, Oulun poliisi
14.30 Kahvi
15.00 BRÄNDI, NÄKYVYYS JA MARKKINOINTI KASVUN VAUHDITTAJANA
toimitusjohtaja Mikko Haapala, Rollock
15.40 TANSSILLA TUNNETUKSI – LUOKO OULUN AMK:N TANSSINOPETTAJAKOULUTUS TÄHTIÄ SUOMEN VIIHDETAIVAALLE?
tanssinopettajan tutkinto-ohjelman tiimipäällikkö Anssi Kirkonpelto, OAMK
16.15 PÄIVÄN YHTEENVETO
16.30 Siirtyminen iltatilaisuuteen
17.30-19 Verkostoitumistilaisuus ja cocktailit, isäntänä Oulun kaupunki
19 Päivä päättyy